25.09.2024 - problemi s lijekovima i Cezih-om su riješeni
od 01.09.2024 - magistralni lijekovi ne prolaze - sustav vraća grešku ERR_PRESC_00080 Šifra magistralnog pripravka ne vrijedi, problem prijavljen HZZO-u, nismo dobili nikakav odgovor ni pojašnjenje, niti rok u kojem bi se problem trebao riješiti
06.09.2024 - Danas je već sve pripremljeno za ispravak. Očekujemo sutra stavljanje na okolinu. HZZO.
02.09.2024
10:30 magistralni lijekovi - REJECTED ERR_PRESC_00001 Interna sistemska pogreška
14:12 trenutno ima problema u radu CEZIH-a, propisivanje i realizacija eRecepata i eUputnica. HZZO.
14:38 sve funkcionalnosti CEZIH-a su dostupne.HZZO.
26.08.2024
07:14 - prijavljen problem
07:31 - trenutno postoje problemi u radu sustava CEZIH (eRecept, eUputnice PZZ/SKZZ). Intenzivno radimo na otklanjanju. HZZO.
10:26 - sve funkcionalnosti na sustavu CEZIH-a su dostupne za rad. HZZO.
23.08.2024 - eNaručivanje - Najava radova 24.08.2024/25.08.2024
u subotu 24.8.2024. od 20:00 sati do nedjelje 25.08.2024. najkasnije do 12:00 sati, centralni sustav eNaručivanja bit će nedostupan.
21.08.2024 - Obavijest o novostima vezanim uz liste lijekova i liste pomagala
19.08.2024 - ePomagala sustav radi normalno
14.08.2024 - CEZIH: Sustav je nastavio uredno obrađivati promet nakon prekida od 9.16h-9.31h
12.08.2024 - 08:00 Cezih problemi: ima poteškoća, prijavljeno, radi se na otklanjanju.
10:55 IPT: Korisnici pitaju smiju li izdavati papirnate recepte i uputnice, jer svima je već dosta svega ...
10:59 Smiju izdavati. HZZO.
11:00 RAD U IZVANREDNIM UVJETIMA ODOBREN, MOŽETE IZDAVATI TISKANICE.
11:30 I dalje postoje problemi u radu sustava CEZIH. Intenzivno radimo na otklanjanju. HZZO.
17:45 Kod dijela korisnika postoje povremeni problemi kod slanja poruka propisivanja i dohvata ePomagala. Intenzivno se radi na otklanjanju poteškoća.
02.08.-2024 - Trenutno postoje poteškoće u radu servisa za provjeru statusa osiguranja. Intenzivno radimo na otklanjanju problema i nadamo se da će uskoro biti riješeni. HZZO.
02.07.2024 - Obavijest o novostima vezanim uz lijekove i medicinske proizvode
01.07.2024 - Provođenje zdravstvene zaštite za osigurane osobe s potresom razorenih područja u Sisačko-moslavačkoj,Karlovačkoj i Zagrebačkoj županiji-dopuna upute za postupanje
24.6.2024 - UPUTA - PRIVREMENA NESPOSOBNOST ZA RAD KOJU UTVRĐUJE JEDAN IZABRANI DOKTOR NA TEMELJU PREPORUKE DRUGOG
05.06.2024 - TRENUTNO POSTOJE PROBLEMI NA STRANICI https://ezdravstveno.hzzo.hr/poslovniportal/ - prijava je otežana ili potpuno onemogućena
23.05.2024 - Obavijest o promjenama u listi lijekova
06.05.2024 - Stanje rizično za sigurnost u prometu - evidencija upozorenja pacijentu - dijagnoze i terapije
U Listi lijekova smo označili sve djelatne tvari definirane u Pravilniku kao DJELATNE TVARI KOJE ZNAČAJNO UTJEČU NA SPOSOBNOST UPRAVLJANJA VOZILIMA I RADA SA STROJEVIMA, u popisu terapija pacijenta takve terapije biti će obojane drugom bojom:
Pravilnik: NN 51/2024 (30.4.2024.), Pravilnik o zdravstvenim pregledima vozača i kandidata za vozače
upišite vrijeme trajanja upozorenja
03.05.2024 - Evidencija EKZO kartice u ordinacijama PZZ-a
Obavijestite ordinacije primarne zdravstvene zaštite da su u obvezi registrirati karticu putem Portala HZZO-a (EKZO registracija pacijenta) ili putem mobilne aplikacije „Scan EHIC“.
To vrijedi za sve inozemne osiguranike iz država članica EU koji su u posjedu Europskih kartica zdravstvenog osiguranja (EKZO) prilikom korištenja zdravstvene zaštite za vrijeme boravka u Republici Hrvatskoj.
Putem ručnog unosa na Portal HZZO-a potrebno je unijeti broj kartice, a kod korištenja „Scan EHIC“ mobilne aplikacije, snimkom kartice se učitavaju svi potrebni podaci pri čemu nije potreban ručni unos.
Fakture za naplatu pružene zdravstvene usluge ino osiguranicima s EKZO karticom ne priznaju se, ukoliko EKZO kartica nije evidentirana u sustavu HZZO-a, na jedan od propisanih načina.
02.05.2024 - novi osifuravatelj DZO Groupama Osiguranje HEALTH (GO HEALTH)
Šifra osiguravatelja: 02494191 GROUPAMA OSIGURANJE
22.03.2024 - eRecepti, eUputnice i doznake za pomagala za pacijente s EKZO karticama
Omogućeno je slanje eRecepata, eUputnica i ePotvrda za pacijente s EKZO karticom uz određene preduvjete (instalirana Scan EHIC aplikacija i mobilni telefon s Android operativnim sustavom). U slučaju potrebe za istim, slobodno nas nazovite za detaljne upute.
20.3.2024 15:48 - Obavijest o nedostupnosti CEZIH sustava
Poštovani,
Trenutno postoje poteškoće u radu CEZIH sustava. Intenzivno radimo na otklanjanju poteškoća i ljubazno molimo za strpljenje.
Služba za podršku korisnicima
Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje
Dalmatinska 8, 10000 Zagreb, Hrvatska
18.03.2024 - Obavijest o novostima vezanim uz lijekove i medicinske proizvode
26.02.2024 - Pravilnik o načinu prijavljivanja zaraznih bolesti
23.02.2024 - Onko uputnica - podsjetnik
20.02.2024 - Info obavijest o simpoziju za ginekologe
08.02.2024 - OBAVIJEST O NOVOSTIMA VEZANIM UZ LIJEKOVE I MEDICINSKE PROIZVODE
31.1.2024 - Medo održavanje
obzirom na trenutnu tržišnu situaciju (trendove povećanja ulaznih troškova i cijena) i inflaciju, analizom poslovnih procesa primorani smo od 01. ožujka 2024 podići naknade za korištenje Medo programa:
Veliki Medo - mjesečno 75,00€ + PDV
Mali Medo - mjesečno 65,00€ + PDV
Zahvaljujemo na razumijevanju i radujemo se daljnjoj uspješnoj suradnji.
30.1.2024 - Definicije zaraznih bolesti
29.1.2024 - eLijekovi - upute za Korisnike
19.01.2024 - Izbor liječnika (tiskanica)
Uputa ugovornim subjektima Zavoda vezanu uz Izbor/promjenu doktora primarne zdravstvene zaštite za liječnike opće obiteljske medicine, pedijatrije, ginekologije te dentalne medicine
28.12.2023 - USPOSTAVLJANJE SUSTAVA PRAĆENJA LISTI ČEKANJA
postupci / pretrage:
1. Kliničke smjernice za upućivanje bolesnika na dijagnostički postupak kolor doppler perifernih krvnih žila
2. Tablica CD AV
3. Kliničke smjernice UZV srca
4. Tablica UZV srca
28.12.2023 - Obavijest o novostima vezanim uz liste lijekova i liste pomagala
28.12.2023 - Potresom pogođena područja - uputa
13.12.2023 - Obavijest o novostima vezanim uz liste lijekova
06.12.2023 - Obavijest o produženju ugovornog razdoblja
15.11.2023 - obavijest ginekolozima u PZZ
09.11.2023 - računi za cijepljenje u sezoni 22/23
08.11.2023 - Cijepljenje trudnica protiv hripavca - upute i preporuke
06.11.2023 - novosti
24.10.2023 - Zakon o zaštiti prava pacijenata
05.10.2023 - Inzulinske pumpe i drugi uređaji za isporuku inzulina, način ostvarivanja prava osiguranih osoba na pomagalo
28.09.2023 - Obavijest o nedostupnosti prekograničnih usluga e-recepta i sažetka o receptu
Radi nadogradnje nacionalne kontakt točke prema specifikacijama za val 6 na produkcijskoj okolini, prekogranične usluge e-recepta i sažetka o pacijentu neće biti dostupne u razdoblju od petka 29. runja 2023. od 12:00 sati do ponedjeljka 02. listopada 2023. do 10:00 sati.
Tijekom ponedjeljka 02. listopada iza 10 sati mogući su povremeni prekidi u dostupnosti usluga.
26.09.2023 - NCPeH portal, val 5, dohvat sažetka o pacijentu iz strane države, omogućuje se dohvat sažetka iz Estonije
25.09.2023 - novostima vezanim uz lijekove i medicinske proizvode
19.07.2023 - popis šifri obloga za rane Brightwake-Lola Ribar koje je potrebno informatički blokirati i pojašnjenje-dopis
18.07.2023 - ekzo kartica novosti
zdravstvena zaštita inozemnih osiguranika / EHIC upute
17.07.2023 - Uputa za alternativno spajanje na Cisco
13.07.2023 - Uputa za timove opće/obiteljske medicine - upis osiguranih osoba Zavoda stranih radnika u timove OOM
13.07.2023 - Dorade eUputnice i eNaručivanja za onkološke i onkološko suspektne pacijente, obavijest za ordinacije opće/obiteljske ZZ žena, predškolske djece i vanbolnički SKZZ
10.07.2023 - obavijest o novostima vezanim uz lijekove i medicinske proizvode
07.07.2023 - uputa - korištenje zdravstvene zaštite zaposlenika Predstavnika EK i drugih zaposlenika EK u RH
06.07.2023 - obavijest putni nalozi
03.07.2023 - Uputa o postupanju - za područje razoreno potresom
14.06.2023 - Provođenje telemedicinskih usluga - obavijest
29.05.2023 - Preporuka za postupanje uz potvrdu o pomagalima
08.05.2023 - obavijest o novostima
21.04.2023 - Vigifinil-izdavanje lijeka tijekom nestašice
21.04.2023 - Definicije zaraznih bolesti
Uputa HZZO u vezi s Prijavom zaraznih bolesti:
Upute za korištenje mapiranja
1. Kad liječnik upiše u CEZIH MKB-10 šifru od jednog slova i dva broja, iz stupca A, treba mu se prikazati upit želi li prijaviti zaraznu bolest.
On na to može odgovoriti DA ili NE.
12.04.2023 - Obavijest izabranim liječnicima obiteljske medicine
03.03.2023 - obavijest o postupanju-nestašica lijeka
15.02.2023 - HZZO obavijest
„Obračun QI za antibiotike se obračunava svaka tri mjeseca u djelatnosti obiteljske medicine i pedijatrije.
Maksimalno iznosi 10% QI. Tako je plaćen dio QI za listopad, studeni i prosinac u siječnju 2023.g.
Dogodila se greška i obračuni za listopad i studeni su obračunati u KN ali plaćeni u EUR-ima.
Umanjeni su QI i KPI za siječanj 2023.g. Preostali iznosi koje je potrebno umanjiti biti će oduzeti od glavarina za veljaču.“
10.02.2023 - HZZO novosti
03.02.2023 - HZZO RAČUNI
podaci o glavarini na osigInfo servisu su ažurirani.
02.02.2023 - HZZO RAČUNI
Podaci o glavarini na osigInfo servisu niti danas nisu točni.
Radi se na ispravku.
Rok za slanje datoteka PZZ računa produžuje se na 06.02.2023.
31.01.2023 - u četvrtak 02.02.2023. od 16-16:15 sati Cezih portal neće biti dostupan korisnicima.
12.01.2023 - Sezonsko cijepljenje protiv gripe 2022/2023-obavijest i uputa
11.01.2023 - Preporuke za postupanje kod invazivne streptokokne bolesti
Preporuke
05.01.2023 - Obavijest- tesitranje gripa i covid
Obavještavamo vas da se u HZJZ, Rockefellerova7, Zagreb, u terminima predviđenim za „drive-in“ testiranje na COVID-19, može naručiti i za PCR testiranje na influencu kao i „multiplex“-PCR na SARS-CoV-2, Influencu A i B i RSV.
30.12.2022 - Uputa o postupanju - za područje razoreno potresom
obavještavamo Vas da se upute o provedbi zdravstvene zaštite za osigurane osobe s potresom razorenih područja u Sisačko-moslavačkoj, Karlovačkoj i Zagrebačkoj županiji produljuju do daljnjega
30.12.2022 - dopunsko ZO
informacije o nedostupnosti Croatia Osiguranja autorizacijskog centra i onemogućavanja slanja grupnih faktura:
-zaprimanje grupnih faktura onemogućeno je do 02.01.2023 u 08:00h,
-autorizacijski centar će biti nedostupan od 30.12.2022 u 20:00h do 02.01.2023 u 09:00h.
Tijekom 31.12.2022. neće biti dostupan UNIQA web servis za autorizaciju dopunskog zdravstvenog osiguranja.
Također, tijekom 01.01.2023. moguća su kraća usporenja rada prilikom autorizacija i provjera polica DZO.
Web servisi AGRAM LIFE neće biti u funkciji od 31.12.2022. godine do jutarnjih sati 02.01.2023. godine
29.12.2022 - Obavijest o novostima vezanim za lijekove i medicinske proizvode NN 153/2022
09.12.2022 - dopuna naputka za upućivanje na liječenje u SB Radiochirurgiji
06.12.2022 - MIZ - zdravstvenim ustanovama, smjernice za zaštitu dostojanstva i privatnosti djece - pacijenata
22.11.2022 - HZZO obavijest o novostima
21.01.2022 - Medo obavijest
S obzirom na povećane troškove poslovanja, ovim putem obavještavamo Vas da će mjesečna naknada održavanja aplikacije Medo za paket Veliki Medo i Mali MedO od 12/2022 biti uvećana za 100kn te iznositi 500kn+PDV za Veliki MedO te 400kn+PDV za Mali MedO. Informativnu napomenu o promjeni cijene možete vidjeti i na računu za 11/2022. S obzirom da naknada nije mijenjana više od 10 godina, nadamo se i vjerujemo da ćete ovu promjenu uzeti s razumijevanjem, te se nadamo uspješnoj budućoj suradnji kao i do sad.
15.11.2022 - Svim ugovornim partnerima u djelatnosti zdravstvene zaštite predškolske djece
11.11.2022 - ePomagala
Prema članku 21., stavak 4., Pravilnika o ortopedskim pomagalima ako je na Potvrdi propisana neusklađena količina pomagala s količinom pomagala u originalnom pakiranju te nije moguće isporučiti propisanu količinu pomagala, isporučitelj pomagala je u obvezi isporučiti najbližu NIŽU količinu pomagala s obzirom na originalno pakiranje.
Na sustavu ePomagala omogućeno je od 11.11.2022. slanje poruke isporuke sa manjom količinom od propisane za sva pomagala sa liste.
Npr:
propisano 0215031127005 (Gel za rane s nekrotičnim naslagama-količina 100 grama)
originalno pakiranje sadrži 15 grama, isporučitelj je prema originalnom pakiranju mogao isporučiti 6 pakiranja=90 grama, a što odgovara najbližoj nižoj količini prema Pravilniku.
21.10.2022 - webinar for healthcare professionals on COVID-19 and flu, 26 October 2022, 10.00 - 11.30
19.10.2022 - Obavijest liječnicima – dohvat sažetka o pacijentu
Elektronički sustav razmjene zdravstvenih podataka (Health Digital Service Infrastructure/eHDSI or eHealth DSI) osigurava kontinuitet skrbi za europske građane dok putuju u inozemstvo u EU-u te daje mogućnost sigurne, učinkovite i interoperabilne razmjene zdravstvenih podataka. U navedeni sustave se priključuju zemlje članice EU nakon što usklade nacionalnu infrastrukturu sa kriterijima potrebnima za sudjelovanje u prekograničnim informacijskim uslugama iz pravne, organizacijske, tehničke i semantičke domene te postignu sukladnost s specifikacijama i zahtjevima za pojedini val. Aktualnim prelaskom na val 5 mijenja se NCPeH portal koji je do sada korišten za dohvat sažetka o pacijentu.
U ovom trenutku usluga sažetka o pacijentu dostupna je za pacijente iz Češke, Malte, Portugala i Španjolskih autonomnih zajednica: Aragon, Baskija i Valencija.
Ukratko o procesu dohvata sažetka medicinskih podataka
Sažetak medicinskih podataka o pacijentu se prenosi iz nacionalne infrastrukture zemlje prebivališta, preko nacionalnih kontaktnih točaka (NCP), ukoliko je pacijent za to dao suglasnost. Originalna PDF verzija sažetka na izvornom jeziku i prevedeni sadržaj elektroničkog sažetka dostupan je liječnicima putem NCPeH portala. Portalu liječnici pristupaju nakon ostvarene VPN veze prema CEZIH-u, iz programskog rješenja za ordinacije / bolnice ili kroz preglednike Chrome ili Edge na poveznici https://ncpweb.cezih.hr
Prilikom korištenja NCP portala potrebno je odabrati trenutno mjesto rada liječnika i državu iz koje dolazi pacijent te nakon toga upisati identifikacijske oznake pacijenta (primjeri se nalaze u uputama u prilogu). Pacijent mora bit upoznat o postupanju s njegovim podacima (Patient Information Notice ili PIN) stoga prije pristupa sažetku, liječnik mora pacijentu pružiti informacije o PIN-u na jeziku pacijenta i pitati pacijenta dozvoljava li dohvat njegovih podataka. Ukoliko je pacijent potvrdio liječniku pravo na pristup njegovim zdravstvenim podacima, liječnik u NCP portalu dohvaća sažetak.
Molimo proučite upute u prilogu za rad s portalom. I. Dio II.Dio
03.10.2022 - Pismo i UPITNIK ZA TIMOVE OBITELJSKE MEDICINE
Uputa za izradu Narudžbenice / otpremnice / primke za eCezdlih
Definicije zaraznih bolesti koje se obavezno prijavljuju EU HR
obavještavamo Vas da se upute o provedbi zdravstvene zaštite za osigurane osobe s potresom razorenih područja u Sisačko-moslavačkoj, Karlovačkoj i Zagrebačkoj županiji produljuju do 31. prosinca 2022. godine, prema obavijesti iz Ministarstva zdravstva.
30.09.2022 - obavijest o novostima vezanim uz lijekove i medicinske proizvode
30.09.2022 - obavještavamo Vas da se upute o provedbi zdravstvene zaštite za osigurane osobe s potresom razorenih područja u Sisačko-moslavačkoj, Karlovačkoj i Zagrebačkoj županiji produljuju do 31. prosinca 2022. godine, prema obavijesti iz Ministarstva zdravstva.
26.09.2022 - Croatian NCPeH, Unavailability of X-border services
prekogranične usluge e-recepta i sažetka o receptu trenutačno nisu dostupne. Radi se na otklanjanju problema.
09.09.2022 - Informacije u vezi cijepljenja protiv bolesti COVID-19
dostavljamo Vam informacije u vezi cijepljenja protiv bolesti COVID-19.
Informacije u vezi dijepljenja protoiv bolesti COVID-19
Preporuke za COVID-19 cijepljenje
Zadnje preporuke Hrvatskoj zavoda za javno zdravstvo možete naći na poveznici: https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2021/11/Privremene-preporuke-za-cijepljenje-protiv-bolesti-COVID-19-2.pdf
31.08.2022 - Uputa o postupanju - za područje razoreno potresom
obavještavamo Vas da se upute o provedbi zdravstvene zaštite za osigurane osobe s potresom razorenih područja u Sisačko-moslavačkoj, Karlovačkoj i Zagrebačkoj županiji produljuju do 30. rujna 2022. godine.
18.08.2022 - CEZIH SUSTAV
10:30 U tijeku je oporavak servisa za provjeru osiguranja pacijenata (osigInfo servis) koji će trajati 30 minuta.
10:30 Oporavak dijela sustava za ePomagala, fizikalnu i njegu u kući trajati će oko 90 minuta.
04.08.2022 - Obavijest o novostima vezanim za lijekove NN 90/2022
01.08.2022 - Uputa o postupanju - za područje razoreno potresom
obavještavamo Vas da se upute o provedbi zdravstvene zaštite za osigurane osobe s potresom razorenih područja u Sisačko-moslavačkoj, Karlovačkoj i Zagrebačkoj županiji produljuju do 31. kolovoza 2022. godine.
01.08.2022 - indikacije za PET/CT - dopuna za CEZIH
08.07.2022 - Obavijest o novostima vezanim za lijekove i medicinske proizvode NN 77/2022
06.07.2022 - Uputa u vezi prijave oboljelih od akutnog hepatitisa nepoznatog uzroka kod djece
- ankentni upitnik
30.06.2022 - obavještavamo Vas da se upute o provedbi zdravstvene zaštite za osigurane osobe s potresom razorenih područja u Sisačko-moslavačkoj, Karlovačkoj i Zagrebačkoj županiji produljuju do 31. srpnja 2022. godine.
14.06.2022 - Obavijest o novostima vezanim za lijekove i ortopedska pomagala objavljene u NN broj 65/2022.
08.06.2022 - Preporuka za upućivanje pacijenata s dijagnozom bolesti ovisnosti o drogama koji su na supstitucijskoj terapiji na kontrolne preglede ovlaštenom liječniku
06.06.2022 - Obveza prijavljivanja zaraznih bolesti
01.06.2022 - Uputa o postupanju - za područje razoreno potresom
obavještavamo Vas da se upute o provedbi zdravstvene zaštite za osigurane osobe s potresom razorenih područja u Sisačko-moslavačkoj, Karlovačkoj i Zagrebačkoj županiji produljuju do 30. lipnja 2022. godine.
31.05.2022 - Upute u vezi prijave sumnje na Majmunske boginje
27.05.2022 - Odluka o prestanku važenja Odluke o posebnim sigurnosnim mjerama u zdravstvenom sustavu i sustavu socijalne skrbi radi zaštite pučanstva od zaraze i prijenosa te suzbijanja bolesti
ovim putem Vas obavještavamo da je dana 25. svibnja 2022. godine u „Narodnim novinama“, broj: 52/2022, objavljena Odluka o prestanku važenja Odluke o posebnim sigurnosnim mjerama u zdravstvenom sustavu i sustavu socijalne skrbi radi zaštite pučanstva od zaraze i prijenosa te suzbijanja bolesti, koja je stupila na snagu prvog dana nakon objave te je ista dostupna putem poveznice
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2022_05_58_839.html
S poštovanjem,
Operativni tim KS MIZ
25.05.2022 - HZJZ - PISMO I UPITNIK ZA TIMOVE OBITELJSKE MEDICINE
24.05.2022 - Pokretanje aktivnosti izrade Nacionalnog programa probira i ranog otkrivanja porodične hiperkolesterolemije
Pokretanje aktivnosti
Privitak
13.05.2022 - Propisivanje i izdavanje lijekova koji sadrže droge i psihoaktivne tvari
12.05.2022 - Obrada osobnih podataka osiguranih osoba od strane ugovornih subjekata Zavoda
06.05.2022 - Upute za cijepljenje djece iz Ukrajine i izdavanje potvrda za upis u vrtić
Upute
Mjere za zaštitu od zaraznih bolesti
Protokol nadoknadnog cijepljenja
03.05.2022 - Wiener - obavijest o promjeni na servisu u metodi provjere važenja police osiguranja
ovim putem Vas obavještavamo da tijekom mjeseca svibnja 2022. Wiener osiguranje planira implementirati još jednu kontrolu na važenje/korištenje iskaznice u protokolu razmjene podataka za provedbu dopunskog zdravstvenog osiguranja i to za one osiguranike koji imaju dužnu, a neplaćenu premiju duže od 60 dana.
Naime, onim osiguranicima kojima je prošlo više od 60 dana od dospijeća plaćanja računa za premiju, a isti nije podmiren, bit će privremeno onemogućeno korištenje iskaznice kao sredstva plaćanja sudjelovanja (privremena blokada iskaznice). U protokolu razmjene podataka pojavit će se poruka „Nije moguće izravno teretiti karticu“.
Važno je napomenuti da će Polica će i dalje biti aktivna te će osiguranici i dalje moći iskoristiti svoje pravo na uslugu putem refundacije, što znači da će račun za sudjelovanje u zdravstvenoj ustanovi morati podmiriti osobno te nam taj isti račun, sa osobnim podacima, dostaviti na refundaciju.
Po uplati dužne premije iskaznica će u sustavu razmjene podataka odmah biti aktivirana kao sredstvo plaćanja.
11.04.2022 - Odluka o posebnim sigurnosnim mjerama u zdravstvenom sustavu i sustavu socijalne skrbi
04.04.2022 - Obavijest o novostima vezanim za lijekove i ortopedska i druga pomagala NN 39/2022
31.03.2022 - Uputa o postupanju - za područje razoreno potresom
obavještavamo Vas da se upute o provedbi zdravstvene zaštite za osigurane osobe s potresom razorenih područja u Sisačko-moslavačkoj, Karlovačkoj i Zagrebačkoj županiji produljuju do 30. travnja 2022. godine
18.03.2022 - Cijepljenje izbjeglica iz Ukrajine
s obzirom na sve učestalije upite o tome koliko je izbjeglica iz Ukrajine cijepljeno, a s obzirom da u eVacc bazi nema podatka o državljanstvu cijepljene osobe, u ime HZJZ-a molimo da u svojim aplikacijama za sve osobe iz Ukrajine omogućite evidenciju cijepljenja na način da se u polju NAPOMENA upiše - „Izbjeglica iz Ukrajine“, za sve poruke koje šaljete o cijepljenju tih osoba.
17.03.2022 - Pružanje zdravstvene zaštite raseljenim osobama iz Ukrajine
04.03.2022 - Pružanje zdravstvene zaštite izbjeglim osobama iz Ukrajine
04.03.2022 - Mjere za zaštitu od zaraznih bolesti i sadržaj zdravstvenog pregleda izbjeglica + dopis MZ
01.03.2022 - Pružanje zdravstvene zaštite izbjeglim osobama iz Ukrajine
01.03.2022 - obavijest o izdavanju doznaka u papirnom obliku
28.02.2022 - Uputa o postupanju - za područje razoreno potresom
obavještavamo Vas da se upute o provedbi zdravstvene zaštite za osigurane osobe s potresom razorenih područja u Sisačko-moslavačkoj, Karlovačkoj i Zagrebačkoj županiji produljuju do 31. ožujka 2022. godine
23.02.2022 - Uputa KS MIZ-a
07.02.2022 - Obavijest o novostima vezano za lijekove
31.01.2022 - Uputa o postupanju - za područje razoreno potresom
obavještavamo Vas da se upute o provedbi zdravstvene zaštite za osigurane osobe s potresom razorenih područja u Sisačko-moslavačkoj, Karlovačkoj i Zagrebačkoj županiji produljuju do 28.veljače 2022. godine.
13.01.2022 - UPUTA Brzi antigneski test u PZZ - opća medicina i pedijatrija
13.01.2022 - BAT testiranje u PZZ - uputa 13.01.2022
10.01.2022 - dostava izvješća LOM temeljem točke III. Odluke
Poštovani,
Nastavno na Odluku ministra zdravstva od 29. listopada 2021. godine o organizaciji i rasporedu rada izabranih doktora obiteljske medicine u mreži javne zdravstvene službe radi provođenja cijepljenja protiv bolesti COVID-19 te dostavljene upute Ministarstva zdravstva o načinu i rokovima dostave Izvješće temeljem točke III. navedene Odluke, podsjećamo, podaci se dostavljaju putem poveznice https://e-upitnik.gov.hr/index.php/848916/lang-hr koja je dostupna od 05. siječnja do 14. siječnja 2022. do 12:00 sati.
Zahvaljujemo na suradnji!
Ministarstvo zdravstva
04.01.2022 - Cijepljenje trećom dozom protiv bolesti COVID-19
03.01.2022 - Uputa o postupanju - za područje razoreno potresom
obavještavamo Vas da se upute o provedbi zdravstvene zaštite za osigurane osobe s potresom razorenih područja u Sisačko-moslavačkoj, Karlovačkoj i Zagrebačkoj županiji produljuju do 31.siječnja 2022.godine.
Upute se odnose na već ranije dostavljene upute na svim razinama zdravstvene zaštite uključujući i za izdavanje lijekova s osnovne i dopunske liste te ortopedskih pomagala.
29.12.2021 - Uputa za dostavu izvješća
- Odluka o organizaciji i rasporedu rada izabranih doktora obiteljske medicine
- Izvješće temeljem točke III Odluke o organizaciji i rasporedu LOM u MJZS radi provođenja cijepljenja protiv bolesti COVID-19
17.12.2021 - produženje ugovornog razdoblja do 31. prosinca 2022. godine
15.12.2021 - Nasilje u obitelji - podsjetnik o postupanju - dopis - brošura
14.12.2021 - Obavijest o novostima vezanim za lijekove
14.12.2021 - Cijepljenje djece 5 i više godina
A) DOBROVOLJNO CIJEPLJENJE DJECE PROTIV COVID-19 U DOBI 5 I VIŠE GODINA
B) OPIS SVOJSTAVA LIJEKA
C) OPIS PAKIRANJA
D) OTVARANJE PAKIRANJA
09.12.2021 - DOBROVOLJNO CIJEPLJENJE DJECE
02.12.2021 - dostava izvješća LOM
Poštovani,
Nastavno na Odluku ministra zdravstva od 29. listopada 2021. godine o organizaciji i rasporedu rada izabranih doktora obiteljske medicine u mreži javne zdravstvene službe radi provođenja cijepljenja protiv bolesti COVID-19 te dostavljene upute Ministarstva zdravstva o načinu i rokovima dostave Izvješća temeljem točke II. navedene Odluke, podsjećamo, podaci se dostavljaju putem poveznice https://e-upitnik.gov.hr/index.php/225599/lang-hr koja će biti dostupna još danas, 02. prosinca 2021, do kraja radnog vremena.
Zahvaljujemo na suradnji!
Ministarstvo zdravstva
Glavno tajništvo
Sektor za uredsko poslovanje i tehničke poslove
Služba za tehničke poslove
Milan Mirko
voditelj Službe
t: + 385 1 4698 464
e: Milan.Mirko@miz.hr
Ksaver 200a, 10000 Zagreb
zdravstvo.gov.hr
26.11.2021 - Obavijest za OOM putem CEZIH-a o izdavanju verifikacijskog kôda za mobilnu aplikaciju Stop COVID-19
Kako pacijentu izdati verifikacijski kôd za mobilnu aplikaciju Stop COVID-19
Pacijenti kojima je zaraza bolešću COVID-19 potvrđena laboratorijskim nalazom imaju mogućnost o toj činjenici anonimno i solidarno obavijestiti svoje nedavne kontakte putem mobilne aplikacije "Stop COVID-19" (više o tome na: https://stopcovid19.koronavirus.hr). Ako vas takav pacijent zatraži verifikacijski kôd za svoju mobilnu aplikaciju "Stop COVID-19", upućujete se isti im izdati prema uputama za Digitalnu platformu za praćenje COVID-19 / Centralni repozitorij dostupnim na: https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2021/03/Korisnicke_upute_v10.pdf odnosno prema video-uputama koje možete pogledati na: https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/11/STOP_COVID19_Generiranje_koda.mp4.
Napominjemo da takvim pacijentima njihov verifikacijski kôd možete dostaviti SMS-om izravno iz Digitalne platforme / Centralnog repozitorija ili priopćiti usmeno putem telefona. Zahvaljujemo unaprijed što i na ovaj način doprinosite obavještavanju građana o izloženosti bolesti COVID-19, a time i prekidanju lanca zaraze.
Hvala, LP.
----------------------------
Uprava za e-zdravstvo
Sektor za implementaciju i unaprjeđenje informacijskih sustava
25.11.2021 - Organizacija širokodostupnog profesionalnog testiranja brzim antigenskim testovima (BAT) - obavijest
25.11.2021 - Organizacija cijepljenja starijih i teško pokretnih pacijenata u zimskom razdoblju, UPUTA
19.11.2021 - dopuna upute o testiranju BAT
16.11.2021
Odluka o organizaciji i rasporedu rada LOM u MJZS radi provođenja cijepljenja protiv COVID-19
LOM, izvješće temeljem Odluje o organizaciji i rasporedu rada LOM u mreži radi provođenja cijepljenja protiv COVID-19
Poštovani,
slijedom Odluke ministra zdravstva od 29. listopada 2021. godine o organizaciji i rasporedu rada izabranih doktora obiteljske medicine u mreži javne zdravstvene službe radi provođenja cijepljenja protiv bolesti COVID-19 dostavljamo uputu Ministarstva zdravstva o načinu i rokovima dostave Izvješće temeljem točke II. navedene Odluke.
Napominjemo da se podaci dostavljaju isključivo putem poveznice navedene u uputi a koja će biti dostupna od 24. studenog do 02. prosinca 2021. do 12:00 sati.
Zahvaljujemo na suradnji!
Ministarstvo zdravstva
15.11.2021 - Organizacija širokodostupnog profesionalnog testiranja brzim antigenskim testovima (BAT)
14.11.2021 - Uputa - preuzimanje testova - Organizacija širokopojasnog profesionalnog testiranja brzim antigenskim testovima
12.11.2021 - Obavijest o novostima vezanim za lijekove i ortopedska i druga pomagala NN120/2021
12.11.2021 - Organizacija širokodostupnog profesionalnog testiranja brzim antigenskim testovima (BAT)
Uputa HZJZ
10.11.2021 - Organizacije cijepljenja protiv bolesti COVID-19 - druga uputa
08.11.2021 - Uputa - održavanje stručnih skupova
05.11.2021 - Organizacije cijepljenja protiv bolesti COVID-19
03.11.2021 - Informacije za šifre dijagnoza povezane s bolesti COVID-19
29.10.2021 - Odluka - cijepljenje
28.10.2021 - eNaručivanje na Booster dozu
HZZO: "Prema informacijama s kojim trenutno raspolažemo, bit će dodani KZN-ovi na koje će biti moguće naručivanje iz PZZ ordinacije. Kada dobijemo šifrarnik KZN-ova, dostavit ćemo."
28.10.2021 - Uputa HZZO-a u vezi s MKB-10 šiframa povezanim s COVID-19
18.10.2021 - MKB post covid
13.10.2021 - Preporuke za primjenu treće doze u imunokompromitiranih osoba i docjepljivanje protiv bolesti COVID-19
12.10.2021 - Obavijest MZ:
Poštovani,
Nastavno na dosadašnje upute o prikupljanju podataka temeljem Odluke o uvođenju posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja svih zapo.slenika zdravstvenih ustanova, trgovačkih društava koje obavljaju zdravstvenu djelatnost te privatnih zdravstvenih radnika na virusSARS-.CoV-2, dostavljamo obavijest o izmjeni načina prikupljanja podataka na način da se iste dostavljaju putem linka https://e-upitnik.gov.hr/index.php/513786/lang-hr.
Riječ je o upitniku koji traži iste podatke kao što smo i do sada tražili u excel tablici, ali procedura je znatno jednostavnija. -
Ako je ikako moguće podatke dostaviti sutra do 11 sati, ako je neizvedivo, najkasnije do 15 sati.
S poštovanjem,
Ministarstvo zdravstva
11.10.2021 - Podaci temeljem Odluke o uvođenju posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja
- TABLICA - Ugovorna ordinacija privatne prakse
07.10.2021 - Upute u vezi Izmjeni Odluke o uvođenju posebne sigurnosne mjere koju su zdravstvene ustanove, trgovačka društva koja obavljaju zdravstvenu djelatnost i privatni zdravstveni radnici obvezni provoditi prilikom prijema pacijenata
07.10.2021 - Upute u vezi izmjene Odluke o uvođenju posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja svih zaposlenika zdravstvenih ustanova, trgovačkih društava koje obavljaju zdravstvenu djelatnost te privatnih zdravstvenih radnika na virus SARS-CoV-2
02.10.2021 - Naputak MZ- uvođenje posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja svih zaposlenika zdravstvenih ustanova, trgovačkih društava koje obavljaju zdravstvenu djelatnost te privatnih zdravstvenih radnika na virus SARS-CoV-2
30.09.2021 - Obavijest o novostima vezanim za lijekove i ortopedska i druga pomagala NN106/2021
29.09.2021 - Upute u vezi Odluke o uvođenju posebne sigurnosne mjere koju su zdravstvene ustanove, trgovačka društva koja obavljaju zdravstvenu djelatnost i privatni zdravstveni radnici obvezni provoditi prilikom prijema pacijenata:
-upute u svezi Odluke o uvođenju posenbne sigurnosne mjere prilikom prijema pacijenata
-HZJZ upute EU digitalna COVID potvrde za pacijente
-HZJZ upute EU digitalne potvrde za zaposlenike
-upute u svezi Odluke o uvođenju posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja
29.09.2021 - Preporuke-treća doza cjepiva protiv COVID-19 za imunokompromitirane
27.09.2021 - Uputnice
13.08.2021 - Migranti - uputa za izdavanje recepata
02.08.2021 - OI koja sadrži MBO
21.07.2021 - Obveza pravovremenog izdavanja eNaloga u djelatnosti zdravstvene njege u kući
21.07.2021 - Cijepljenje osoba koje nemaju status osigurane osobe u RH, te cijepljenje izvan mjesta prebivališta
16.07.2021 - Edukacija o cijepljenju protiv bolesti COVID -19
08.07.2021 - Obavijest ugovornim liječnicima obiteljske medicine
07.07.2021 - Liste lijekova HZZO-a, obavijest o novostima
02.07.2021 - Provođenje ZZ za OO s potresom razorenih područja
11.6.2021 - CJEPLJENJE PROTIV COVID-19, DTP ZA BILJEŽENJE UNOSA PODATAKA O CIJEPLJENIMA
09.06.2021 - UPUTE ZA ISPRAVAK UNOSA COVID-19 CIJEPLJENJA
08.06.2021 - Pristup anonimiziranim podacima o prehrani dojenčadi, tjelesnoj visini i težini i opsegu glave iz informatičkog programa ordinacije
02.06.2021 - Zbrinjavanje PostCovid pacijenata
28.05.2021 - Uputa - upis podataka o cijepljenim osobama
25.05.2021 - uputa MZ o organizaciji cijepljenja u ordinacijama obiteljske medicine za vrijeme korištenja godišnjih odmora
24.05.2021 - Obavijest nova Lista lijekova od 1.6.2021
21.05.2021 - Liste lijekova HZZO_enteralne namirnice
11.05.2021 - Izmjena kriterija za propisivanje namirnica bez glutena, obavijest
30.04.2021 - Odluka o imenovanju odgovornih osoba - cijepljenje i Odluka-sigurnosna mjera obveznog sudjelovanja zdravstvenih ustanova
28.04.2021 - Digitalne zelene potvrde
14.04.2021 - Organizacija cijepljenja na punktovima
13.04.2021 - Stručne upute HZJZ-a
09.04.2021 - Fizikalna terapija - obavijest
08.04.2021
Poštovani,
Obavještavamo Vas da je u okviru projekta Platforme CijepiSe, u vaše aplikacije obiteljske medicine isporučena je nova funkcionalnost, a kojom se s vaše strane upisana lista zainteresiranih za cijepljenje automatski prenosi u nacionalni popis zainteresiranih građana. Uz tu funkcionalnost imate i novu mogućnost dohvata s nacionalnog popisa zainteresiranih statusa svih vaših osiguranika, a kako bi na jednom mjestu vidjeli stanje procijepljenosti.
Za sada Vas molimo da, uz potporu vašeg Gx proizvođača, već evidentirane osobe s iskazanim interesom za cijepljenje u vašoj aplikaciji, proslijedite prema listi zainteresiranih. Trenutno je prioritet to napraviti za osobe mlađe od 65 godina bez kroničnih bolesti, a zbog uočene situacije tijekom prvih dana masovnog cijepljenja gdje stariji građani u većem broju odbijaju poziv na cijepljenje bez konzultacija sa svojim obiteljskim liječnikom. Za njih predlažemo da ih se prvo informira od prednostima cijepljenja, pojasni i odgovori na njihova pitanja, te zatim ili direktno naruče kroz sustav eNaručivanja, ili ga također, kao i populaciju do 65 godina, na kraju uputite u platformu CijepiSe.
Zahvaljujemo na Vašoj podršci projektu,
Ministarstvo zdravstva
08.04.2021 - Liste lijekova, obavijest o novostima:
-dopis
-prilog 1 namirnice za enteralnu primjenu
-prilog 2 oznake smjernica
07.04.2021 - Propisivanje i odobravanje pomagala kod šećerne bolesti-podsjetnik
01.04.2021 - Primjena eNaloga u provođenju zdravstvene njege u kući
26.03.2021 - Organizacija cijepljenja i unos podataka o cijepljenju
25.03.2021 - CIJEPLJENJE PROTIV COVID-19, uputa
17.02.2021 - Provođenje ZZ za OO s potresom razorenih područja
17.02.2021 - oslobađanje od sudjelovanja za DTP
15.02.2021 - Tablice Popis cijepljenja MODERNA - PFIZER/BioNTech
04.02.2021 - Obavijest za PZZ
04.02.2021 - Upute u vezi organizacije cijepljenja na posebno organiziranim punktovima za cijepljenje i putem mobilnih timova te unos podataka o cijepljenim osobama
Poštovani/e,
dostavljamo Vam još jednom upute u vezi organizacije cijepljenja na posebno organiziranim punktovima za cijepljenje i putem mobilnih timova te unos podataka o cijepljenim osobama s manjom tehničkom korekcijom.
S poštovanjem,
Operativni tim KS MIZ
03.02.2021 - Upute 2. za organizaciju cijepljenja, predbilježbe za širu populaciju
26.01.2021 - Dopuna upute ugovornim partnerima_potresom razorenih područja
20.01.2021 - ordinacije obiteljske medicine, pedijatrije, ginekologije i dentalne medicine ne moraju slati HZJZ-u papirnato Godišnje izvješće za prošlu godinu
19.01.2021 - Brzi antigen test na COVID-19, bez testa - uputa
Osnovom Odluke Upravnog vijeća o uspostavi privremene DTP šifre BT019 – Brzi antigenski test, bez troška testa, dostavljamo upute o načinu provedbe i naplate za navedeni postupak s obzirom na nabavu samih testova na državnoj razini te Vas molim o da iste dostavite ugovornim ordinacijama primarne zdravstvene zaštite u djelatnosti opće/obiteljske medicine i djelatnosti zdravstvene zaštite predškolske djece.
18.01.2021 - Provođenje zdravstvene zaštite za osigurane osobe s potresom razorenih područja Sisačko-moslavačke županije - uputa:
Šifra oslobođenja 44 se unosi samo u slučaju ako osigurana osoba koja ima prebivalište odnosno boravište na potresom razorenom području ima obvezu sudjelovanja u troškovima zdravstvene zaštite, a nije dopunski osigurana ili za slučaj propisivanja lijeka s dopunske liste lijekova. Dakle, za zdravstvenu zaštitu koju HZZO pokriva u cijelosti iz članka 19. ZOZO-a se pišu šifre oslobođenja za tu zdravstvenu zaštitu, a ne šifra 44.
Sudjelovanje za lijekove s dopunske liste lijekova obvezno je za sve osigurane osobe HZZO-a koje nisu za taj slučaj osigurane kod drugih osiguravatelja, međutim osigurane osobe koje imaju prebivalište odnosno boravište na potresom razorenom području nemaju obvezu sudjelovanja u troškovima zdravstvene zaštite temeljem naloga za postupanje MZ.
15.01.2021 - Upute 2. za organizaciju cijepljenja, predbilježbe za širu populaciju
- Uputa za provedbu cijepljenja i pripremu za liječnike obiteljske medicine
13.01.2021 - Operativni tim KS MIZ - Uputa u vezi provođenja inventure svih cjepiva - molimo za postupanje po istoj
-upute za doze cjepiva inventura
-obrazac prijave stanja lagera
08.01.2021 - Upute za korištenje brzih antigenskih testova
07.01.2021 - eCezdlih - eCijepih Uputa
24.12.2020 - Uputa za ordinacije primarne zdravstvene zaštite, opće obiteljske medicine
24.12.2020 - Odluke UV vezane uz produženje ugovornog razdoblja do 30.06.2021.g.
23.12.2020 - Naputak - uputa o postupanju
16.12.2020 - Za cijepljenje protiv COVID-19 nije potrebno potpisati obrazac
Poštovane/i,
nastavno na objave na društvenim mrežama i u medijima o obvezi potpisivanja obrazaca u vezi cijepljenja protiv COVID-19, Ministarstvo zdravstva želi Vas informirati o netočnosti tih informacija.
U okviru postojećih propisa i programa cijepljenja ne navodi se obveza potpisivanja obrazaca pristanka na cijepljenje prilikom cijepljenja protiv zaraznih bolesti pa se tako neće zahtijevati niti potpisivanje obrazaca pristanka na cijepljenje protiv bolesti COVID-19. Prilikom cijepljenja ne koriste se niti se popunjavaju obrasci kojima bi odgovornost, materijalnu i kaznenu, prenosili na liječnike niti postoji obveza potpisivanja istih niti od strane cjepitelja.
Hrvatski zavod za javno zdravstvo je nositelj programa cijepljenja te pruža pravovremene i točne upute o planu i proceduri cijepljenja u Republici Hrvatskoj.
Ministarstvo zdravstva
09.12.2020 - Obavijest HZJZ
Poštovani kolege liječnici i zdravstveno osoblje,
Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Rockefellerova 7 Vas obavještava da je
prilikom izdavanja CEZIH- uputnice pacijenta potrebno naručiti za testiranje na mail covid@hzjz.hr
Pacijent dolazi na testiranje prema dogovorenom terminu.
Ne primamo nenaručene pacijente niti osobe naručene u druge zdravstvene ustanove!
Detaljnije informacije se nalaze na sljedećem linku:
https://www.hzjz.hr/sluzba-mikrobiologija/ambulanta-za-uzimanje-i-zaprimanje-uzoraka/testiranje-na-sars-cov-2
Osobe koje se testiraju na vlastiti zahtjev (osobno plaćanje) trebaju rezervirati termin putem aplikacije dostupne na webu:
https://covid.hzjz.hr/lokacija/rockefellerova/?date=2020-12-10&time=0800
05.12.2020 - Smjernice za liječenje oboljelih od koronavirusne bolesti 2019 (COVID-19) ver.2.
Smjernice su dostupne na mrežnim stranicama Ministarstva zdravstva Republike Hrvatske:
https://zdravlje.gov.hr/UserDocsImages//2020%20CORONAVIRUS//Smjernice%20za%20liječenje%20oboljelih%20od%20koronavirusne%20bolesti%202019%20(COVID-19),%20verzija%202%20od%2019.%20studenoga%202020..pdf
Operativni tim KS MIZ
30.11.2020 - KB Dubrava
Poštovani, obavještavamo Vas da su na web stranici KB Dubrava https://eadu.kbd.hr/?page_id=12611 objavljene informacije o radu dislociranih ambulanti KB Dubrave s podacima o lokaciji, radnom vremenu, telefonskim brojevima i imenima liječnika koji pružaju zdravstvenu zaštitu u pojedinim djelatnostima specijalističko-konzilijarne zdravstvene zaštite.
S poštovanjem, HZZO
12.11.2020 - Odluka o uspostavljanju i radu Pozivnog centra Ministarstva zdravstva - onkološki pacijenti
12.11.2020 - Upute za provođenje zdravstvene njege i fizikalne terapije u kući
06.11.2020 - Primjena pravnih propisa iz područja zaštite od nasilja u obitelji i nasilja nad ženama
01.11.2020 - Uputa Ministarstva zdravstva
29.10.2020 - uputa za liječnike primarne zdravstvene zaštite HRVI
28.10.2020 - MZ, uputa o postupanju obiteljskih liječnika u vrijeme epidemije COVID-19
28.10.2020 - Utvrđivanje PNR COVID 19
23.10.2020 - Poštovani/e,
zbog potrebe da se oslobode, ali i sačuvaju kapaciteti za testiranje bolesnika oboljelih ili suspektnih na COVID-19, molimo Vas za dodatnu suradnju na način da s posebnom pažnjom provedete selekciju osoba koje upućujete na PCR testiranje na SARS-Cov-2.
Nema nikakve potrebe da se na testiranje upućuju asimptomatske osobe koje žive u kućanstvu sa oboljelim osobama, te osobe trebate staviti u samoizolaciju na 14 dana i poslati na testiranje samo u slučaju da razviju simptome.
Vezano za gore navedeno upućujemo Vas na smjernice za postupanje u primarnoj zdravstvenoj zaštiti dostupne na poveznici https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/09/Prioriteti_za_testiranje_ver_3_corr_21_09_2020.pdf"
Ovim putem koristimo priliku da se zahvalimo na svim aktivnostima koje zajedno s nama provodite na suzbijanju epidemije bolesti COVID-19.
S poštovanjem,
Ministarstvo zdravstva
23.10.2020 - MZ Raspored hitnog zbrinjavanja pacijenata u BZU u Gradu Zagrebu 23.10.2020., dopuna upute
23.10.2020 - MZ_Osiguranje i povećanje kapaciteta u hitnom bolničkom prijemu i stacionaru
22.10.2020 - MZ-Raspored hitnog zbrinjavanja pacijenata u bolnicama u Gradu Zagrebu za vrijeme epidemije bolesti COVID-19
22.10.2020 - Privremene preporuke za nadzor nad kontaktima oboljelih od COVID-19
20.10.2020 - Nacionalni program ranog otkrivanja raka pluća
16.10.2020 - Althera, dijetetski preparat, izdavanje pakiranja od 400 g umjesto pakiranja od 450 g na recept - obavijest o postupanju
16.10.2020 - Stop COVID-19 izdavanje verifikacijskih kodova
Poštovane kolegice i kolege,
Ovim putem Vas podsjećamo na potrebu i obavezu evidentiranja zaraženih osoba i njihovih kontakata putem Digitalne platforme za praćenje COVID 19, kojoj se pristupa putem poveznice https://zarazne.zdravlje.hr/zarazne_welcome.html i korištenjem Vaše smart kartice kojom pristupate CEZIH-u. Ovim putem Vam šaljemo i kratki film funkcionalnosti Digitalne platforme za izdavanje koda korisnicima STOP COVID aplikacije. Napominjemo da je potrebno da osoba ima upisan broj mobitela u platformu te da ima označeno da je ima vrstu nadzora liječenje u kući ili liječenje u bolnici.
Za sve moguće nejasnoće oko izdavanja koda ili korištenja Digitalne platforme možete se obratiti na tomislav.benjak@hzjz.hr .
Kratki film možete pokrenuti iz MedO aplikacije-kliknite mišem na HELPDESK ...
13.10.2020 - nadogradnja digitalne platforme HZJZ
Poštovane kolegice i kolege,
Koristimo priliku Vas još jednom podsjetiti na potrebu vođenja podataka o zaraženim osobama od COVID 19 i njihovih kontakata kroz Digitalnu platformu za praćenje COVID 19. Pristup je putem poveznice https://zarazne.zdravlje.hr/STOPCovid19/ . Pristupa se putem Vaših smart kartica koje koristite za ulaz u CEZIH, pri čemu koristite istu certifikat koji inače koristite u svakodnevno radu. On je vjerojatno 12345, ako ga niste mijenjali. Ovim putem Vam šaljemo i dopis koji smo Vam uputili vezano za nadogradnju sustava funkcionalnosti za izdavanje koda za aplikaciju STOP COVID 19. Kod se izdaje isključivo na zahtjev Vašeg pacijenta koji je zaražen, te upisan u platformu. Da bi se kod mogao generirati osoba mora imati evidentiran broj mobitela te podatak o vrsti nadzora liječenje u kući ili liječenje u bolnici.
U slučaju problema kod izdavanja koda kontakt osoba je Tomislav Benjak tomislav.benjak@hzjz.hr / 092 121 61 10.
09.10.2020 - Epidemija (COVID-19)-mjere za sprječavanje širenja bolesti i upute za organizaciju rada u primarnoj zdravstvenoj zaštiti
23.09.2020 - Nove objedinjene revidirane Preporuke o prioritetima za testiranje na SARS-CoV-2, postupanju s kontaktima, završetku izolacije i karantene („samoizolacije“), Verzija 3. od 21/09/2020
Ovo su nove objedinjene revidirane Preporuke o prioritetima za testiranje na SARS-CoV-2, postupanju s kontaktima, završetku izolacije i karantene („samoizolacije“), Verzija 3. od 21/09/2020, koje je Hrvatski zavod za javno zdravstvo 22. rujna 2020. objavio na mrežnoj stranici (https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/09/Prioriteti_za_testiranje_ver_3_corr_21_09_2020.pdf ) - upućujemo Vas na potrebu da se kao izabrani doktori u djelatnosti obiteljske medicine i pedijatrije dodatno uključite u nadzor nad oboljelima od COVID-19.
Naime, izolacija je u digitalnoj platformi automatizmom skraćena, za sve, s 14 na 10 dana, ali u pojedinim slučajevima treba produžiti izolaciju na temelju kliničkih simptoma (koji su jedan od kriterija za izlazak iz izolacije), ili na temelju općeg zdravstvenog stanja (imunokompromitirani bolesnici) ili zbog pripadnosti određenom okruženju (domovi za starije osobe). Kako te slučajeve, nije bilo moguće izuzeti iz automatskog skraćivanja izolacije informatičkim putem, potrebno je da to učini nadležni izabrani liječnik obiteljske medicine ili pedijatar u slučaju predškolske djece. Omogućeno je da kao izabrani liječnici, koji najbolje poznajete zdravstveno stanje pacijenata u skrbi, uđete u platformu i produljite tim osobama izolaciju na vrijeme koje smatrate da je potrebno tj. sukladno individualnoj procjeni izmijenite datum završetka izolacije.
21.09.2020 - Propisivanje i izdavanje lijekova na ograničeni recept
08.09.2020 - Nacionalni program za probir i rano otkrivanje raka pluća od 01.10.2020.
01.09.2020 - Održavanje stručnih skupova
01.09.2020 - Bolesti i stanja s povećanim rizikom
01.09.2020 - Revidirane preporuke HZJZ-a
31.07.2020 - obavijest za ordinacije obiteljske medicine s područja grada Zagreba - Uspostava karantene/samoizolacije
Poštovani,
Hrvatski zavod za javno zdravstvo je u okviru uputa i preporuka za postupanje u pandemiji COVID – 19 donio i Postupak kod pojave bolesti u gosta u turističkom smještajnom objektu u vrijeme pandemije COVID -19 (19.06.2020.). Tim je dokumentom predviđeno da regionalni stožeri (lokalni) osiguraju organiziranu izolaciju za oboljele čija klinička slika ne zahtijeva hospitalizaciju i organiziranu karantenu/samoizolaciju za zdrave kontakte koji moraju biti u karanteni. Slijedom iznijetog, a sukladno Odluci Stožera Civilne zaštite Grada Zagreba sa 116. i 117. sjednice održane dana 30. i 31. srpnja 2020. obavještavamo Vas o uspostavi karantene/samoizolacije na području grada Zagreba u objektu hotela Tomislavov dom, Zagreb, Sljemenska cesta 24 od dana 01. kolovoza 2020.
Ovim putem smatramo važnim dostaviti i sljedeće informacije:
- temeljem rješenja nadležnih službi oboljeli čija klinička slika ne zahtijeva hospitalizaciju i organiziranu karantenu/samoizolaciju i zdravih kontakata na području grada Zagreba, primaju se u karantenu/samoizolaciju putem dežurnog liječnika iz COVID ambulante (Doma zdravlja Zagreb-Centar). Dežurni liječnik iz COVID ambulante je prvi kontakt za primitak u karantenu.
- liječnik u COVID ambulanti bit će dostupan na broj telefona 091 489 7015 svaki dan od 8 do 20 sati, a od 20 sati toga dana, do 8 ujutro idućeg dana, u pripravnosti će biti liječnik, kojeg će se kontaktirati na broj 091 489 7022.
- Ovi brojevi uspostavljeni su isključivo za potrebe karantene/samoizolacije.
- Službeni kontakt broj dežurnog medicinskog osoblja u karanteni: 091 4678 229
30.07.2020 - A5 uputnice MEDO UPUTA ZA RAD
29.07.2020 - Obavijest digitalna platforma COVID-19
28.07.2020 - Prioriteti za testiranje na SARS-CoV-2
Poštovani,
ovim putem Vas obavještavamo da je Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio preporuku vezano za prioritete za testiranje na SARS-CoV-2.
Navedeni dokument možete pronaći na web stranici Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo ili na sljedećoj poveznici https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/
S poštovanjem,
Operativni tim Kriznog stožera Ministarstva zdravstva
21.07.2020 - Postupak predlaganja i propisivanja pomagala kod šećerne bolesti, uputa
20.07.2020 - Obavijest o propisivanju lijekova strancima kojima se sredstva za ZZ osiguravaju u Državnom proračunu
08.07.2020 - Poziv za edukaciju 'Virtualna rana intervencija'
06.07.2020 - obaveza evidentiranja i praćenja podataka oboljelih, te osoba u samoizolaciji putem Centralnog repozitorija
03.07.2020 - obavijest HZZO-a: Izvanredni nadzorni zdravstveni pregledi vozača i kandidata za vozače
01.07.2020 - obavijest Operativnog tima KS MIZ
Poštovani,
Nastavno na razvoj epidemiološke situacije na području vaše županije odnosno Grada Zagreba, upućujemo vas da Županijski stožer civilne zaštite odnosno Stožer Grada Zagreba, procijeni potrebu za ponovnu aktivaciju izdvojenih ambulanti za pregled bolesnika pod sumnjom na zaraženost koronavirusom tzv. „COVID-19 ambulante“ u djelatnosti obiteljske/opće medicine, te da istu, ukoliko se to smatra potrebnim, organizira u suradnji s nadležnim domom zdravlja.
Uz razvoj epidemiološke situacije, preporučamo uzeti u obzir i dostupnost postojećih kapaciteta, a osim lokacija potrebno je definirati i radno vrijeme tih ambulanti tijekom dana. Radno vrijeme i duljinu radnog ambulanti, moguće je odrediti u vremenskom rasponu od 8,00 do 20,00 sati, prema vašoj procjeni o potrebnom broju sati rada.
Molimo da domovi zdravlja koji će organizirati „COVID-19 ambulantu/te“ , o lokacijama i njihovom radnom vremenu te o početku rada, izvijeste ovo ministarstvo i Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje. Također upućujemo domove zdravlja da vode točne evidencije o rasporedu svakog pojedinog zdravstvenog radnika, jer će to biti podloga za plaćanje rada u tim ambulantama od strane HZZO-a.
Molimo da o početku rada, lokacijama i radnom vremenu izvijestite i sve pružatelje zdravstvenih usluga kao i građane na svom području.
Napominjemo, da u cilju zaštite zdravlja zdravstvenih radnika i sprječavanje širenja bolesti, treba osigurati dostatnu količinu zaštitne opreme za sve zdravstvene radnike primarne zdravstvene zaštite koji će biti raspoređeni na rad u tim izdvojenim ambulantama pri domovima zdravlja.
S poštovanjem,
Operativni tim KS MIZ